Voor De Stadskantien hebben we niet alleen de visuele identiteit versterkt, maar ook een opvallende aanwezigheid op de weg en voor evenementen gecreëerd. We begonnen met het voorzien van beide auto's van aantrekkelijke bestickering in de kleuren van het logo, met een slim oog op de toekomst, waarin ook de overige kleuren uit het logo kunnen worden geïntegreerd in de eventuele nieuwe bezorgauto's.
Aangezien De Stadskantien een bezorgrestaurant is, dienen de auto's als een krachtige marketingtool. De bestickering op de foodtruck is een andere slimme zet, aangezien deze zorgt voor merkherkenning en klanten aantrekt waar ze ook gaan.
We hebben ook regelmatig menu's ontworpen, zowel voor de foodtruckevenementen als voor De Stadskantien zelf. In deze menu's hebben we de eerder ontwikkelde huisstijl naadloos vertaald, waardoor klanten direct de herkenbare De Stadskantien-ervaring krijgen.
We hebben De Stadskantien geholpen om hun merk ook 'onderweg' te versterken en een blijvende indruk te maken bij evenementen met de foodtruck.